عشق


عـاشــقانــــــــــــــــــــه

عشقولانـــــــه

 



عشـــــق ...

فقــط دوستت دارم و عاشــقتم نيـــست!!

عشـــــق يعني...

تويِ هر شـــرايطي کنارِش باشي..


نظرات شما عزیزان:

ℳℴℏλℳℳλⅆ
ساعت17:17---14 آذر 1393
عشق یعنی اینکه وقتی یه اس ام اس ازش میاد حتی قبل اینکه بدوونی چی نوشته لبخند میاد روی لبت،

همینکه یه لحظه بهت فک میکرده واست اندازه یه دنیا می ارزه


matarsak
ساعت11:18---4 آذر 1393
مثه من همیشه کنارشم
پاسخ:اوو دروغ میگی


ghazal
ساعت13:53---15 مهر 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


گیتی
ساعت18:46---3 مهر 1393
دیدن عكست تمام سهم من است

از " تـــو "

آن را هم جیره بندی كرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود

دِل اســت دیـــگر

ممكن است فردا خودت را از من بخواهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, ساعت16:41 ℙᵃℛᵢℳᵃℋ| |



طراح : صـ♥ـدفــ