مبارکی


عـاشــقانــــــــــــــــــــه

عشقولانـــــــه


عکس نوشته تولدم مبارک نیست



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت4:50---18 مرداد 1395
سلااااااااااااااااااااام

تولدت مباک

شرمنده من نت نداشتم که بیام و زودتر تولدتو بهت تبریک بگم ابجی قشنگم

امیدوارم در کنار همسرت خوشبخت باشی جشن تولد های بی نظیری رو تجربه کنی در کنارش.

متاسفانه من نمی دونم چرا مدیریت وبلاگم تو لوکس بلاگ برام باز نمیکنه.


پاسخ:ابجی من زیاد نت نیستم خانمی دلم برات تنگ شده شمارمو ک داری هر وقت تونستی بهم زنگ بزن منتظر میمونم


Milad
ساعت20:43---31 تير 1395
خندیدی
موسیقی بی کلام
اختراع شد

#احسان_پارسا

سلام ابجی گل خوبی شرمنده میدونم دیر دارم تبریک میگم تولدت مبارک همیشه سلامت موفق خوشبخت باشی ابجی گل
پاسخ:»رسی اقا میلاد کسی از دوستان یادش نبود ممنون لطف دارین


Milad
ساعت20:42---31 تير 1395
روی بعضی چیزها و آدمها را با عطر برگهای نارنج خطی بکش ,

سبز سبز تا یادت بمانند و یادگار همیشگی ذهنت باشند.

آدمهایی که شاید همه ی فرقشان و خاص بودنشان در نگاه و کلامشان باشد.

آدمهایی که ساده ی ساده فقط دوستشان داری ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 14 تير 1395برچسب:, ساعت3:24 ℙᵃℛᵢℳᵃℋ| |



طراح : صـ♥ـدفــ